Înscrie-te la newsletter-ul LaDoiPași
Află primul
despre ofertele pe care le poți găsi la cel mai apropiat magazin de tine
Vă rugăm adăugați o adresa de e-mail validă.
V-ați abonat cu success!
Acum 12 zile
LaDoiPași continuă expansiunea în țară și împărtășește planurile de dezvoltare cu partenerii din comunitatea LaDoiPași în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași, ediția 2021.
vezi întreaga știre >>>Acum 10 luni
Geometry și rețeaua de magazine LaDoiPași lansează cea mai nouă campanie de imagine prin intermediul a patru spoturi TV. Cu peste 1.000 de magazine în toată țara, LaDoiPași este rețeaua numărul 1 de magazine în regim de franciză din România și pune la dispoziție produse necesare zi de zi comunității în care se află.
vezi întreaga știre >>>Acum 1 an
Magazinele LaDoiPași alături de Asociația Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) au colectat în 2019 peste 1000 kg baterii uzate predate de clienții magazinelor.
vezi întreaga știre >>>Acum 1 an
București, 5 septembrie 2019 - Rețeaua de magazine LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a atins în luna septembrie pragul de 1000 de magazine la nivel național. Cu această ocazie, retailerul pune la bătaie pentru clienți 30 de excursii în toată lumea.
vezi întreaga știre >>>Acum 1 an
București, 28 mai 2019 - Rețeaua de magazine in franciză, LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național pe fondul creșterii valorice a comerțului tradițional în România. Retailerul estimează că în următorii patru ani rețeaua își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași.
vezi întreaga știre >>>Acum 1 an
București, 17 aprilie 2019 - Retailerul METRO Cash & Carry lansează o nouă campanie pentru rețeaua de francize soft LaDoiPași. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce în prim-plan modul în care magazinul devine locul de întalnire în comunitate, unde antreprenorul însuși este gazda. Campania face trecerea de la comunicarea funcțională, centrată pe atributul de proximitate al brandului, la comunicare emoțională, și anume, implicarea antreprenorului în viața comunității.
vezi întreaga știre >>>Acum 2 ani
Pentru fiecare 5 baterii uzate predate în magazinele LaDoiPași, clienții vor primi o baterie nouă.
vezi întreaga știre >>>Acum 2 ani
LaDoiPași, programul de franciză dezvoltat de Metro Cash & Carry, a ajuns la finalul anului trecut la 745 de magazine, cu 300 de noi locații deschise în 2018, spune Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing Metro Cash & Carry România.
vezi întreaga știre >>>Acum 2 ani
"Din dorința de a susține comerțul tradițional și a-i ajuta pe antreprenorii locali să își dezvolte afacerile, METRO Cash&Carry a realizat un concept de magazin prin care comercianții își păstrează independența propriilor afaceri"
vezi întreaga știre >>>Acum 3 ani
Franciza LaDoiPași – cum să deschizi un magazin pentru vecinii tăi Dacă te atrage un business în zona de retail, vrei să aduci un suflu nou în satul bunicilor sau în carti
vezi întreaga știre >>>Acum 3 ani
București, 25 octombrie 2017 - Retailerul METRO Cash & Carry repoziționează brandul de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă și țintește un număr de 2000 de magazine
vezi întreaga știre >>>Acum 7 ani
Pentru un proprietar cu experienţă în comertul cu amănuntul, care deţine un magazin funcţional de 10 ani, intrarea în franciza LaDoiPaşi a presupus un efort şi costuri
vezi întreaga știre >>>Acum 8 ani
Programul LaDoiPasi a fost premiat in cadrul Galei Business Review Awards 2013, la categoria Sustainable Business Practice, eveniment desfasurat in data de 4 martie 2013.
vezi întreaga știre >>>Acum 8 ani
Partener LaDoiPaşi: “Odată cu intrarea în franciza LaDoiPaşi am trecut la comerţ modern” Magazinul Luchian din comuna Halchiu, judetul Brasov
vezi întreaga știre >>>Acum 8 ani
La puţin peste patru luni de la intrarea în franciza LaDoiPaşi, dl. Toma Gheorghe, proprietarul magazinului Tomis 93 din comuna Băneşti, judeţul Prahova, vorbeşte despre plan
vezi întreaga știre >>>Acum 8 ani
Judeţul Braşov se numără printre cele mai dezvoltate regiuni din cadrul francizei ”La Doi Paşi” Programul include peste 400 de magazine deschise în toată ţara
vezi întreaga știre >>>