Sticky Imagine newsletter

Înscrie-te la newsletter-ul LaDoiPași

Află primul
despre ofertele pe care le poți găsi la cel mai apropiat magazin de tine

X
X

Vă rugăm adăugați o adresa de e-mail validă.

X

V-ați abonat cu success!

Acum 4 luni

Rețeaua LaDoiPași continuă să se extindă la nivel național Franciza își va dubla numărul de magazine în următorii 4 ani

București, 28 mai 2019 -  Rețeaua de magazine in franciză,  LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național pe fondul creșterii valorice a comerțului tradițional în România.

Retailerul estimează că în următorii patru ani rețeaua își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași.

Anunțul a fost făcut în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași dedicată antreprenorilor care fac parte din franciză, organizată astăzi de METRO România.Roland Ruffing, Director General METRO România; Irinel Popescu, Șef Departament Retail METRO România- LaDoiPași și Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași s-au aflat printre speakerii de la care antreprenorii au putut afla informații de interes pentru activitatea lor.

Am evoluat și continuăm să ne dezvoltăm, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără antreprenorii care au ales să facă parte din franciza LaDoiPași ,. Tocmai de aceea, ne-am dorit ca acest eveniment să reflecte rezultate obținute până acum, dar mai ales să pună în perspectivă direcția noastră pentru viitor”, a declarat Roland Ruffing, Director General METRO România.

Franciza LaDoiPași este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Până în prezent, sub umbrela rețelei LaDoiPași  au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.

Dezvoltarea accelerată a rețelei este susținută, în ansamblu, de avansul comerțului tradițional care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investițiile pe care retailerul le face.

Investim în rigoare,  eficiență, si în programe dedicate partenerilor noștri pentru a garanta o experiență de cumpărare cât mai plăcută. Așa reușim să ne diferențiem pe piața locală și să creștem, dar mai ales să avem o relație bazată pe încredere cu cei care calcă pragul magazinelor LaDoiPași. Alături de partenerii noștri ne asigurăm că punem la dispoziție clienților mix-ul potrivit de produse, servicii și oferte speciale, în așa fel încât să răspundem permanent nevoilor lor.” – a declarat Irinel Popescu, Șef Departament Retail METRO România- LaDoiPași

Dincolo de contextul economic care le este favorabil, magazinele de proximitate câștigă tot mai mult teren și prin prisma faptului că ofertă clienților confort și rapiditate în găsirea produselor dorite.Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași a explicat în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași că magazinele de proximitate parte din franciză au devenit în timp magazine ale comunității.,,Succesul unui brand, indiferent de categoria din care face parte, depinde de relația pe care o construiește cu fiecare client în parte. LaDoiPași se bazează în mare măsură pe legătura de familiaritate pe care antreprenorii ajung să o construiască cu consumatorii, iar magazinele din franciză devin mai mult decât zone de autoservire, ajung locuri ale interacțiunii și dialogului între proprietarii de magazin și membrii comunității locale”, a subliniat Geanina Ghiculescu.

Conferința Națională de Retail a adus împreună peste 800 de participanți, proprietari de magazine  LaDoiPași și parteneri din toată țara, care au participat la sesiuni de discuții legate de evoluția francizei pe termen mediu și lung, de tendințe în comerțul tradițional, dar și de strategii de dezvoltare antreprenorială.

Despre franciza LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 860 de magazine la nivel național, în prezent.METRO Cash & Carry International este liderul mondial pe piața cash&carry, deținând peste 750 de magazine în 25 de țări. Cu o forță de muncă la nivel mondial de peste 100.000 de salariați, compania a atins vânzări de 36.5 miliarde Euro, în anul fiscal 2017/2018. METRO Cash & Carry este o divizie a METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company. METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) este unul dintre liderii comerţului la scară mondială. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO Cash & Carry și Real, precum și a altor companii asociate, METRO GROUP W&FS Co. operează în 35 de țări și numără peste 140.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO GROUP W&FS Co. a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătraţi. La nivel naţional, magazinele sunt distribuite astfel: în Bucureşti - 5 centre, în Braşov, Constanţa, şi Timişoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele oraşe: Piteşti, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. 



« inapoi la stiri