Acum 6 ani

Partener LaDoiPaşi: “Recomand această franciză persoanelor hotărâte să facă ceva cu afacerea lor”

 

La puţin peste patru luni de la intrarea în franciza LaDoiPaşi, dl. Toma Gheorghe, proprietarul magazinului Tomis 93 din comuna Băneşti, judeţul Prahova, vorbeşte despre planuri de a deschide un nou magazin în viitorul apropiat. Pentru el, franciza LaDoiPaşi a însemnat creşterea volumului de vânzări, un flux de clienţi mai intens şi suportul de care avea nevoie pentru a-şi dezvolta afacerea pe termen lung. Altfel spus, un salt de la un magazin de proximitate de mici dimensiuni la o unitate comercială modernă, care vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi.

De ce LaDoiPaşi?

Proprietarul magazinului Tomis 93 a intrat în reţeaua LaDoiPaşi atras de beneficiile oferite de program şi de seriozitatea angajaţilor METRO, de care s-a convins în timpul colaborării din cadrul programului „Traders Support & Partnership”. Aceiaşi angajaţi l-au informat despre franciza pe care METRO urma să o lanseze, despre care proprietarul magazinului consideră că este o soluţie viabilă pentru „persoanele hotărâte să facă ceva cu afacerea lor”. În primul rand, se referă la programul de consultanţă derulat de către experţii METRO, prin care afacerea domnului Toma a fost remodelată pentru a se adapta la condiţiile pieţei locale.

Într-o primă fază, consultanţii METRO au realizat o diagnoză a stadiului de dezvoltare în care se afla magazinul pentru a estima nevoile de modernizare şi investiţia necesară în acest scop. Dotarea magazinului cu echipament furnizat de catre METRO şi instrumente de gestiune profesioniste a fost doar unul dintre paşii urmaţi de către Tomis 93 în eforturile de modernizare. Alt pas l-a reprezentat alegerea sortimentaţiei, etapă în care consultanţii LaDoiPaşi l-au ajutat pe domnul Toma să identifice corect nevoile clienţilor săi şi să ofere o gamă variată de produse pliată perfect pe cererea locală.

„Pentru fiecare etapă de dezvoltare a afacerii mele am acces la servicii de consultanţă personalizate oferite de către METRO România. Training-urile pentru angajaţi, planul de marketing implementat la nivel naţional şi suportul financiar sub forma unui discount sunt componentele care fac afacerea să meargă”, afirmă dl. Toma.

Un magazin modern la doi paşi de tine

Reacţia clienţilor fideli la vederea noului layout al magazinului a fost, desigur, una de surpriză: „clienţii au fost foarte mulţumiţi că au în imediata lor vecinătate un magazin modern şi complet, în care pot găsi de la legume, fructe şi tot felul de produse alimentare până la produse non-alimentare de care au nevoie pentru coşul zilnic”.

  

Pentru a ajunge la acest stadiu a fost necesară o investiţie de 10.000 de lei într-un spatiu cu o suprafaţă de peste 100 mp. În patru luni, vânzările au ajuns să valoreze 24.000 de lei pe lună, iar proprietarul estimează o amortizare a investiţiei până la sfârşitul anului. Toate acestea îl determină să includă în planurile sale de viitor posibilitatea de a deschide încă un magazin LaDoiPaşi.



« inapoi la stiri
X