Înscrie-te la newsletter-ul LaDoiPași
Află primul
despre ofertele pe care le poți găsi la cel mai apropiat magazin de tine
Vă rugăm adăugați o adresa de e-mail validă.
V-ați abonat cu success!
Acum 2 ani
Conferința Națională de Retail LaDoiPași, aflată la cea de-a treia ediție și organizată de METRO România, a fost dedicată celor peste 1.750 de antreprenori care fac parte din această franciză. Evenimentul s-a desfășurat sub egida aniversării a 10 ani de la lansarea francizei LaDoiPași în România și a adus în prim-plan performanța și planurile de dezvoltare ale rețelei, oportunitățile și provocările retailului tradițional autohton, precum și soluțiile METRO pentru dezvoltarea afacerilor independente.
„Proximitatea reprezintă viitorul acestui deceniu, unul câștigător. În următorii ani estimăm o creștere a comerțului de proximitate în România, iar nevoia de consum imediat va putea fi deservită de magazinele de proximitate din apropierea casei sau a locului de muncă, chiar dacă, de exemplu, comerțul online este în continuă creștere. Canalul de proximitate este unul câștigător pentru următorii ani! Mesajul meu pentru antreprenorii, dar și consumatorii din România, este acela că METRO își va respecta promisiunea de a asigura disponibilitatea produselor, distribuția fără sincope a acestora și menținerea unor prețuri competitive. METRO a fost și va rămâne în continuare partenerul antreprenorilor”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO România, în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași.
Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 36% din magazine poziționate în sudul țării, 37% în nord, respectiv 27% în vest, METRO România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.
Atenția companiei se concentrează asupra investițiilor în formate de magazine noi și remodelarea celor existente, permițând creșterea spațiului de vânzare pentru segmentul de carne proaspătă, produse congelate și legume-fructe, acolo unde se înregistrează o cerere tot mai mare din partea clienților. În același timp, compania își canalizează eforturile în zona de tehnologie, digitalizare și dezvoltarea relației cu partenerii noștri, prin crearea unui flux continuu de feedback, precum și implementarea soluțiilor rezultate din acesta.
Soluțiile si planurile de viitor prezentate în cadrul Conferinței au suscitat un interes deosebit în rândul partenerilor care au apreciat importanța acestora în dezvoltarea afacerii lor. Ca și punct de noutate a fost prezentată Soluția de Carne Proaspătă ce crează diferențiere și generează trafic suplimentar în magazine, răspunzând totodată nevoilor consumatorilor din comunitate.
În ultimii doi ani, consumatorii din România au redescoperit magazinele tradiționale, iar antreprenorii, cu precădere, au reușit să crească și să dezvolte acele categorii de produse pe care clienții preferau să le cumpere din supermarket. „Rezultatele magazinelor LaDoiPași au dovedit o creștere sustenabilă și accelerată. Suntem de 10 ani pe piața din România, iar azi suntem cea mai mare comunitate de antreprenori din țară. Piața românească de retail alimentar își continuă tendința ascendentă, susținută mai ales de segmentele discounter și de magazinele de conveniență. Segmentul de proximitate va crește tot mai accelerat, iar competiția va fi tot mai acerbă. Pariul nostru rămâne însă proximitatea, fiind vorba nu atât de locație, cât despre comunitățile pe care le deservim și nevoile clienților noștri. În ceea ce privește comerțul modern, este primordial să ne diferențiem prin investiții în dezvoltarea brandului și prin integrarea expertizei de top a retail-ului actual într-un spațiu plin de familiaritate”, a punctat Irinel Popescu, Director Franciză METRO România.
Un moment deosebit de emoționant în cadrul evenimentului a fost reprezentat de Gala Aniversară, în care am sărbătorit împlinirea a 10 ani de la lansarea francizei LaDoiPași în România. Momentul a fost o dublă sărbătoare, pentru că am celebrat atât cei 110 parteneri LaDoiPași care aniversează împreună cu noi 10 ani de la deschiderea primului magazin în franciză sub brandul LaDoiPasi, precum și cei 14 angajații METRO România care de 10 ani sunt alături de partenerii LaDoiPași și de afacerile lor.
Succesul francizei LaDoiPași vine atât din suportul oferit de METRO România, un partener de nădejde, prin consultanții și specialiștii săi, cât și din implicarea constantă a antreprenorilor în buna funcționare a fiecărui magazin.