Înscrie-te la newsletter-ul LaDoiPași
Află primul
despre ofertele pe care le poți găsi la cel mai apropiat magazin de tine
Vă rugăm adăugați o adresa de e-mail validă.
V-ați abonat cu success!
Acum 3 ani
București, 31 martie 2021 - Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert, în ciuda contextului economic dificil cauzat de pandemia Covid 19. Astfel, anul trecut a reușit să atragă sub brandul LaDoiPași un total de 360 de noi antreprenori independenți, și numără în prezent peste 1,470 de unități LaDoiPași în toată țara.
Rețeaua de francize LaDoiPași a ajuns la finalul anului trecut la un total de 1,400 de magazine și confirmă obiectivul de 2,000 de magazine de proximitate care operează sub umbrela francizei LaDoiPași, până în anul 2023.
Detaliile strategiei de dezvoltare a rețelei, rezultatele actuale și planurile viitoare de business au fost comunicate miercuri, 31 martie, în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași, organizată de METRO Cash&Carry. Conferința națională dedicată antreprenorilor care fac parte din franciză este o premieră pentru comunitate, având loc în mediul virtual.
“2020 a fost un an incredibil de greu pentru toată lumea, a fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat să fim aproape de partenerii noștri din franciza LaDoiPasi, să găsim soluții pentru a trece cu bine împreună prin această perioadă, având în vedere responsabiliatea comună de a deservi comunitățile din care facem parte. Am deschis un număr record de magazine în plină pandemie, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără încrederea antreprenorilor din rețea și fără colaborarea continuă cu echipa de Retail, condusă de Irinel Popescu, Directorul de Retail al METRO Cash & Carry. Rezultatele senzaționale din acest an merită sărbătorite și împărtășite, căci ele clădesc fundația dezvoltării rețelei în viitor și a atingerii ambițiilor comune”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO România.
Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban cât și rural.
„LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cat mai plăcută experiență de cumpărare. Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO România.
Conferința Națională de Retail a adus împreună în mediul digital peste 1,400 de participanți, antreprenori LaDoiPași din toată țara, care au luat parte la sesiuni interactive de discuții legate de evoluția francizei pe termen mediu și lung, de tendințe în comerțul tradițional, dar și de strategii de dezvoltare antreprenorială. Gala Festivă a marcat premierea atât a antreprenorilor cu rezultate extraordinare în 2020, cât și a câștigătorilor celor 5 premii care constau în prezența „live” a Ambasadorului LaDoiPași, Pavel Bartoș, în magazinele lor pentru o zi de interacțiune cu clienții, dar și a câștigătorului Marelui Premiu LaDoiPași, care constă în deschiderea unui nou magazin LaDoiPași cu ocazia evenimentului ”Ziua Afacerii Tale”, din 12 octombrie 2021, ce presupune o investiție de peste 20,000 euro, susținută de Metro România.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1,470 de magazine la nivel național, în prezent.
METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.