Sticky Imagine newsletter

Înscrie-te la newsletter-ul LaDoiPași

Află primul
despre ofertele pe care le poți găsi la cel mai apropiat magazin de tine

X
X

Vă rugăm adăugați o adresa de e-mail validă.

X

V-ați abonat cu success!

Acum 3 luni

LaDoiPași a depășit 1500 de magazine în toată țara și devine cea mai amplă rețea de antreprenori din România

București, 20 mai 2021 -  Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry România, a continuat să se extindă într-un ritm alert în primele luni ale anului, ajungând să numere astăzi peste 1500 de magazine în toată țara. Astfel, în prezent este poziționată ca cea mai mare rețea de magazine independente din România, cu obiectivul de a ajunge, până la finele anului, la peste 1600 de unități.

După ce a atins anul trecut, în plină pandemie, peste 1400 de magazine distribuite la nivel național, rețeaua de francize LaDoiPași a ajuns în prezent să depășească 1500 de unități și reconfirmă obiectivul setat pentru anul 2023, de a număra 2,000 de magazine de proximitate sub umbrela francizei dezvoltate de METRO Cash & Carry România.

În ciuda contextului dificil cauzat de pandemia Covid 19 și a schimbărilor cauzate la nivelul consumului și a comportamentului de consum, LaDoiPași a fost și continuă să fie unul dintre principalii piloni de  creștere ai METRO la nivel local.

”Deși anul trecut a fost unul greu, iar 2021 nu este lipsit de provocări, comerțul de proximitate a fost unul din câștigătorii crizei Covid, clienții reîntorcându-se în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranță. Acesta este doar unul din aspectele care au accelerat evoluția modelului de business LaDoiPași. Bineînțeles, nimic nu ar fi fost posibil fără implicarea și eforturile enorme depuse de partenerii noștri, antreprenorii care operează magazinele LaDoiPași, pe care am încercat să îi sprijinim și să le oferim tot suportul pentru a rămâne aproape de comunitatea și clienții lor,  și pentru a continua să opereze o afacere competitivă și de succes”, declară Irinel Popescu, Retail Director METRO Cash & Carry România.

În prezent, peste 1270 de comercianți parteneri în franciză operează cel puțin două magazine de proximitate LaDoiPași, în timp ce cinci comercianți dețin mai mult de cinci unități sub brandul dezvoltat de METRO Cash & Carry România.

Antreprenorul cu cea mai amplă rețea din franciza LaDoiPași este din județul Covasna, operează zece magazine, primul fiind deschis în anul 2013, iar ultimul în martie, anul curent.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară,  atât urban cât și rural.

Începând cu luna iunie, două spoturi TV sprijină campania de imagine care marchează atingerea acestui obiectiv important -1500 de magazine - cea mai mare comunitate de antreprenori din România. Campania este comunicată 360 prin toate canalele media și beneficiază de susținerea amabasadorului brandului LaDoiPași, Pavel Bartoș.

Clipurile video sunt disponibile spre vizionare aici: 

https://www.youtube.com/watch?v=GN_WvPSgRo4

https://www.youtube.com/watch?v=k9qd4TkwukE

 

Despre franciza LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1,500 de magazine la nivel național, în prezent.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.  



« inapoi la stiri